fredag 12 augusti 2011

Blä!!...

Bra uppdatering det var i den här bloggen, eller vad säger ni? :P
Jag är iaf sjuk, just nu så det är därför överskriften blev just blä, eftersom jag inte riktigt är den som klarar av att vara hemma och vara sjuk utan något att göra ;)

Men då får man iaf tid till att sitta vid datorn och titta på massor med filmer som man inte trodde man skulle hinna se... jag skriver lite osammanhängande, vilket kan vara just för att jag inte mår så himla bra!

Men om en vecka så börjar skolan, gymnasiet här kommer jag, eller något?? I början av sommaren så var jag jätte pepp på att äntligen slippa grundskolan och få börja om på nytt på gymnasiet, men inte nu längre. Eftersom en viss annan person som jag aldrig mer vill se också ska börja på samma gymnasium som jag..... Och en viss annan person som jag trodde var mycket bättre än han var, och som trots att han visste mycket om allt struntade i det och valde att sluta prata med mig.
Så han kommer få vara luft för mig i mina tre gymnasieår!! Och det kommer även hon att få vara, för de har redan förstört så mkt för mig för att få förstöra även mina tre gymnasieår också!!

Oj, men det är nog bäst att sluta skriva nu. Ska försöka att bli frisk eller något nu.. Hörs en annan dag, och ska försöka att bli bättre på att uppdatera ;)

Så Hejdå så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar