måndag 29 augusti 2011

Virriga jag!

Idag är jag så virrig och knäpp så att någon egentligen borde stoppa mig från att skicka iväg detta blogginlägg för att skona läsare från virriga mig.. Men eftersom ingen gör det så gör jag ändå ett litet inlägg och försöker att hålla mig någorlunda seriös ;)
Idag har inte varit en bra dag, för efter en natt utan ordentlig sömn och sedan upp tidigt för att gå till skolan. Sedan har jag bara gått runt i en slags koma med tusen olika känslor som ändrar sig snabbt igen. Allt från, ledsamhet, trötthet, arghet och besvikenhet. så idag har inte varit en bra dag, eftersom jag måste ta upp vissa saker med en person. Och då har jag fått en massa skit av en annan gemensam kompis eftersom jag inte har gjort det än. Men alla andra gemensamma vänner har varit hur snälla och stöttande som helst, vilket är jätte skönt eftersom jag måste ta upp det här den här veckan..
Men jag har fått träna mig på att behandla människor som luft, vilket alltid kan vara bra ;P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar