söndag 21 augusti 2011

Gymnasiestart

Nu har jag äntligen börjat gymnasiet, eller äntligen kanske är fel ord men ändå... Det började inte så jätte bra eftersom jag missade bussen dit och kom försent så jag fick smyga in sent efter alla andra, men bättre att göra intryck redan i början eftersom jag antagligen kommer att vara båda knasig och konstig i tre år :P
Sen hamnade jag ju självklart i en klass med endast natur/natur och trodde att jag skulle dö eftersom alla verkade vara konstiga (Förlåt!) Men redan dagen efter kändes det mycket bättre när jag pratat med iaf de flesta av tjejerna i klassen som var hur snälla och gulliga som helst! Kommer nog bli tre toppenår som ingen från det förflutna ska få förstöra!!

Det var lite om det, och om ni har tur så kommer ni att få läsa och höra mycket mer av mig eftersom jag äntligen fixat till internet på min nya laptop som jag fick av min snälla morbror och hans fru efter att jag vann två SM guld!!
Så nu har jag tillgång till dator och internet mycket mer än förut vilket betyder att jag kommer skriva mycket mer här, så mycket att se fram emot för er del vill säga xD


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar