söndag 27 november 2011

Världens mest uttråkade tjej!

Usch, känner mig som rubriken som världens mest uttråkade tjej eftersom jag har spenderat dagen framför datorn och inte vet vad man ska surfa runt och kolla på nu ?
Och för att jag saknar en person som jag behöver prata med om saker som har hänt förut och förhoppningsvis blicka framåt igen i livet. Men då personen är upptagen och så blev min dag tråkig som f*n och jag känner mig som att jag slängt bort hela helgen framför datorn fast jag egentligen skulle hittat på en massa andra saker egentligen1 Så vi får se hur livet ter sig, nu ska jag leta efter något att hitta på. Antagligen blir det en koll inne på appstore för att leta nya knasiga appar som kan hålla mig sysselsatt eller något ;)

PUSS PÅ ER ALLA!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar