torsdag 10 november 2011

Sjuk och frisk!

Vet inte riktigt vad jag ska säga att jag är längre helt idag, för känner mig inte så sjuk och orkeslös som tidigare i veckan men jag har fortfarande jätte ont i magen och hostar för det mesta. Så det är inte så jätte lätt att kunna säga om jag är sjuk eller frisk :S Hahaha! Men blir väl hemma imorgon med blir väl lika bra, spelar roll lixom en dag hit eller dit (tror att jag har fått magsår eller liknande eftersom jag har så ont i magen var och varannat hela tiden, kan bero på för mkt stress och oroligheter som har varit senaste månaderna som nu tar ut sin rätt!)
Så trots att jag är lite halvfrisk så kan man inget göra mer än att försöka att äta, tänka bort magsmärtorna oc slemhostan som irriterar som satan för att kunna orka göra lite skolarbete och klara av att gå upp och "bete" mig (o)normalt ;) :P
Så idag har varit lite halv vanlig sjukis dag hemma för min del. Hur har eran dag varit?? Skulle vara kul att veta hur livet rullar på utanför lägenheten som jag har tillbringat min tid i den här veckan dygnets alla timmar ;)

PUSS OCH KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar