onsdag 2 november 2011

Kvällsmys!

Ikväll har jag mest myst framför tv:n men även hunni med att måla mina naglar riktigt ordentligt för engångs skull ;) Annars hinner man aldrig med att baslack, färglack och topplacket ska torka ju men när man ändå tittade på tv tyckte jag att man kunde passa på :P Satte även dit en liten blomma på ena lillfingernageln, riktigt sött!

Nu ska jag bara titta på tv lite till innan jag ska dejta kudden!!! Mysigt värre efter en heldag på IKEA och annat att tänka på. IImorgon får vi se om jag ska hjälpa till som barnvakt till mina kusinbarn, mysigt!
Hade tänkt gå till badhuset med de men badhuset i Ösmo var ju själklart stängt varje torsdag, typiskt lixom! :( Kanske får ta med de dit på fredag istället, får se ;)

PUSS OCH KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar