måndag 7 november 2011

Laddar för skolan!

Nu har jag legat och sovit/pluggat/läst i sängen för att klara provet jag ska åka och göra snart. Mår verkligen inte bra alltså, någon som vill byta min sjukdom mot typ en vanlig förkylning??? :D Super tråkigt och jobbigt att vara sjuk ju, plus att man inte kan äta då jag har så sjukt ont i magen och illamående. Senast jag åt mat ordentligt var faktiskt i lördags typ så känner mig väldigt orkeslös.. Men ska göra provet idag och se imorgon om jag orkar åka hela skoldagen då den är väldigt lång eller bara åka på provet del 2 imorgon med :S Men det får vi se imorgon, nu ska jag kolla efter något litet lätt att äta innan jag ska byta om och gå till bussen!

Tråkigt inlägg, jag vet men det får ni ta när jag är sjuk ;)

PUSS OCH KRAM

1 kommentar:

  1. Hej Therese! Gång-Helena här. Har nyss börjat läsa din blogg och vill bara säga, tagga ner! Skolan är inte allt och det låter som du kör fullständigt slut på dig själv! Jag känner igen mig lite i dig, var också sjuk en hel del framförallt i 2:an då jag hade mkt plugg. Standard var just att bli sjuk till loven,detta p.g.a. att man då vart slutkörd och är då extra känslig för sjukdom. Men du får inte riskera din hälsa! Friska nu till dig, och börja sen träna och ta det lite lugnare i pluggandet!

    SvaraRadera