tisdag 1 november 2011

TV häng med Carro!!

Idag har dagen spenderats med fina Carro hemma hos henne framför tv:n eftersom vi båda är slutkörda efter gymnasietiden so far! Så vart att jag var där och så pratade vi lite om allt möjligt då det var ett tag sedan vi sågs nu ! Måste ändras, verkligen!!

Bara lite knas som gör det så jobbigt när man ska träffas alla från förra klassen :S Men men skit samma!

Har funderat lite på om jag ska helt glömma bort listan som jag har börjat med förut eftresom jag inte hinner med varje dag och glömmer bort den lite halvt.. Så KOMMENTERA om ni tycker jag ska fortsätta och skärpa mig eller om jag är ett hopplöst fall som ska sluta med listor varje dag!!!!!!

PUSS så länge!

1 kommentar:

  1. Du kan ju fuska :P
    ta punkterna du tycker är bra =D

    SvaraRadera