fredag 11 november 2011

Plugg och idol

Nu sitter jag och skriver på min historia rapport som snart är klar samtidigt som jag lyssnar och tittar på Idol med halva öron och ögon. Nu är jag lite mer lugn och inte lika hyper som förut! Så kan ju uppdatera om dagen istället eller vad tycker ni? Vill pausa snabbt från min rapport i historia om häxor ett tag bara ;)
Så idag så har jag först varit med mamma, syster och moster och shoppat lite innan jag och mamma åkte till läkaren eftersom jag hade en tid inbokad idag klockan två för mina magsmärtor och förkylningssymptom. Fast de hitta ingen specifik sjukdom så ska dit på måndag morgon och ta fler blodprov då (Usch, lite halv läskigt och äckligt med blodprov tycker jag :((( ) Men går nog bra. Sen så var jag och mamma en sväng in på apotek och hämta ut mina nya hostmediciner mm innan vi inhandlade middagen för ikväll. Det var på väg tillbaka till bilen som vi blev stoppade av 3 som hade erbjudnaden med nya abonnemang och nya telefoner som nu är mkt bätttre än det vi haft innan så blev super glad över att få en iPhone (dröm mobilen för alla eller hur?) och samtidigt spara pengar på att få ner månadskostnaderna på mobilräkningarna varje månad! Super glad över det, ska bara klara mig till på torsdag innan mitt nummer är överfört från tele2 till 3 så det lär bli lite halvbra för en otålig person som jag är :S 
Nu ikväll har jag bara skrivit på historian och tittat på tv efter att jag gjorde middag!

PUSS OCH KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar