lördag 5 november 2011

Alla inlägg betyder att jag är översocial och uttråkad ;)

Hihi som rubriken säger så betyder alla dagens inlägg vilket är många om man jämför med vanliga dagar att jag är översocial men ensam och har tråkigt just nu. Ganska tråkigt men vad ska man göra lixom, har tex. kollat runt på nätet efter en onepiece eller någon kopia som helst inte kostar för mycket.. Men alla jag har hittat hittills har ju hunnit tagit slut i min storlek :( Tråkigt för hade verkligen varit mysigt i vinter med en gosig mjukisdress. Men man vill ju inte betala hur mycket som helst heller för mjukis jumpsuit som man bara har hemma ju eller vad tycker ni?? Någon/några som har en onepiece eller kopia ??
Men då min jakt verkar vara lönlös så ska jag väl försöka att göra några till kemiuppgifter. Kul lördagkväll eller vad tycker ni???? Men kanske kan hitta någon annan som vill hitta på något en lördag fast alla har nog planer, så annars blir det väl filmkväll med mig själv! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar