söndag 13 november 2011

Knas med mobilblogg!!!

Har försökt att blogga från mobilen men inläggen verkar inte ha blivit publicerade, måste kolla upp det varför det inte funkar och så! Skulle ju vara jätte skönt om man kunde blogga från mobilen med så att det blir fler och oftare inläggsuppdateringar här än nu! Så ska kolla upp det så får ni hålla tummarna för att jag lyckas ;)

Annars har jag haft en intensiv dag och natt så ska väl fortsätta med det nu med, kan vara bra att inte stanna upp ibland för man slipper tänka då! ;P Så ska ta och plugga matte, vet inte om det är så smart eftersom jag precis stressat sönder mig själv och blivit lite återställd nu .. Men who cares, andas och stanna upp kan man göra en annan dag när man inte har något att tänka på ! Såå ska kolla mobilbloggen och så kör vi på detta inlägg just nu !
Skrev ett inlägg om mina åsikter om högtidsdager och högtider eftersom jag har en annorlunda syn på hur man firar detta och så i Sverige och övriga världen... Ska kanske skriva in det här sen om jag får tid då! :)

PUSS OCH KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar