onsdag 28 mars 2012

Onsdag!

Idag har det varit en hela vanlig onsdag i skolan ungefär. Eller jag avslutade dagen med att hålla mitt tal i svenska 1 NP muntligt. Jag tycker att det gick super bra utifrån mina förberedelser, jag var iaf jätte nöjd över min powerpoint som jag hade som hjälpmedel. Temat var relationer detta år för svenska 1 nationella, så jag valde att tala om relationen till en syster. Tror att det var därför det gick så bra, att jag visste längst inne vad jag ville berätta och vad som skulle förmedlas! Såå skönt att det äntligen släppt helt med all panik som jag brukade få innan :) Jag har tillochmed börjat fundera på om det skulle kunna gå att kompinera med vad jag vill i framtiden ;) Så himla kul ändå att kunna förmedla vad man vill till så många människor!

Nu ska jag fortsätta med min historia uppsats om historiebruk som ska in i slutet av veckan ;)

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar