fredag 30 mars 2012

ÄNTLIGEN FREDAG!!

Jaaa, äntligen vart skolveckan klar och det blev fredag! :D Väldigt skönt, har inte varit pepp nu i slutet av veckan, tror jag börjar bli sjuk vilket är sämst :( .
Men turligt nog så hade vi "ta-igen-dag" i skolan som var sämst upplagd vilket betydde att det enda ordentliga vi gjort på hela dagen var mattelektionen i morse, sedan inget mer än valfritt ha idrott typ xD Haha ganska roligt kan man ju säga iaf, fast jag valde att sitta mer bredvid på idrotten idag eftersom jag suger på volleyboll. Vart att jag satt och snackade med Emma i klassen istället om allt och ingenting! Hahaha så var ju lite halvkonstig dag rent utsagt, men nu väntar lite historiaplugg på att bli gjort så får ta och fixa det nu på direkten så jag blir klar någon gång :P

KRAMIS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar