söndag 4 mars 2012

Blablabla......

Sista dagen på lovet idag. Känns som första gången jag verkligen kan tänka mig att komma tillbaka till skolan efter ett lov. Fast beror nog på att jag precis bytt klass och inte hamnat i den vanliga tråkigheten än utan att allt är nytt med ny klass och nya lärare. Så skönt faktiskt! Så idag har jag skickat in historia uppsatsen från gamla klassen så att jag slipper nya klassens prov på tisdag och även fortsatt på samhällskunskapens hemtenta från den gamla klassen för att slippa nya klassens prov där med :) Så nu är det bara matte plugg hela kvällen för vill inte få dåligt på provet imorgon som jag ska göra eftersom nya klassen redan gjort provet innan jag börjat måste jag göra det på omprovstiden vilket betyder 2 h håltimme efter att vi slutat imorgon... Mohaha roligt värre, fast är väl bra med 2 h plugg innan provet I guess ;)
Men see you later, ska försöka att bli bättre på att blogga oftare än nu!
Gammal bild från balen i 9:an! Länge sedan man såg vissa...
PUSS OCH KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar