tisdag 27 mars 2012

Hej hopp!

Ser att det verkar vara fler som är inne här oftare än vad jag är senaste tiden, vilket känns med blandade känslor, kul att folk kollar in och vill läsa men dåligt samvete att jag inte har skrivit på jätte länge. Får se om det blir bättre med fler inlägg men har haft och är inne i en extrem pluggperiod där det enda som finns är prov, läxor och inlämningar att göra vilket kan göra hela vardagen knas xD Men ska försöka att bli bättre och inte klaga på skolan, jag har faktiskt hamnat i en super duper bra klass nu till slut efter ett halvår av ångest första terminen av ettan på gymnasiet. Så tänk positivt :D
idag fyller även Therese den första år vilket vi säger grattis till!

Nu ska jag återgå till att skriva klart mitt tal i svenska 1 NP muntligt imorgon, så vi hörs och vi syns alla där ute!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar