torsdag 16 februari 2012

Så jävla sur

Är riktigt sur och arg just nu eftersom ingen är riktiga vänner i den klass som jag går i nu. För hur kul är det att få höra att man först har engelska argument att leta reda på som är helt annorlunda mot vad man skrivit om innan eftersom de s.k. vänner man har i gruppen säger att man får skylla sig själv eftersom man varit sjuk. Sedan att man har kemi test till imorgon förutom matte test till imorgon med. Plus en historia uppgift som de inte ens ville berätta vad det var eftersom det fanns på "fronter" vilket det inte gör -.-' Så väligt snälla kompisar man har
, speciellt eftersom det är de jag verkligen litat på och varit med sen jag började i klassen, men man kan inte säga sådana här saker när jag är sjuk genom att smsa tom när jag frågar så skiter man i att svara vad vi har för saker i läxor och tester och allt. Blir så arg och frustrerad av allt det här.... SSÅ är glad att jag verkar göra rätt som varit hos syo:n idag och sedan ikväll suttit och fyllt i en lapp om att försöka få byta inriktning och därmed även klass..... SÅ detta har varit den lilla hemlis jag har pratat om, men inte vetat om jag velat/vågat ta steget, men nu är det bara mer rätt svar än någonsin känns det som att byta !

2 kommentarer: