onsdag 15 februari 2012

Älskade skoldag -.-'

Idag så var jag tbx i skolan igen efter att jag var tvungen att åka hem efter en halvdag i torsdags. Så nu var jag tbx igen i den kära älskade skolan och klassen igen -.-'
Kanske inte riktigt så, börjar tröttna mer och mer för var dag, jag har bokstavligt trott att jag hamnat på en förskolan (dvs. ett dagis) detta säger ganska mkt om en klass med bara natur//naturare i. Imorgon har jag ju kortis dag vilket ska bli super skönt med bara matte som äntligen har börjat bli bättre när vi bytt lärare och sedan tyska vilket iof är mitt hat ämne nr 1. Men ändå tänk positivt, slutar ju trots allt 11.15 :D Men innan dess ska jag fixa en annan liten sak och så hoppas jag att det blir som jag vill, så ni får hjälpa mig att hålla tummarna om att det kommer att gå snabbt och att jag verkligen får som jag vill !!
Så jag kommer väl ifrån skolan relativt tidigt iaf och sedan hem igen för att plugga lite till både kemi och matte tester på fredag... Känner mig lite nervös över kemin men hoppas att det funkar okej iaf på fredag ;)

Lite blandat där ja, men man blir ju som de man umgås med och jag har ju varit i skolan med min förskoleklass lixom ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar