söndag 15 april 2012

Snö, snö och mera snö

Utomhus är det bara snö och snö och snö vilket inte är så himla roligt när man fått vårkänslor och ville ha sommar! Men det tar väl lite längre tid tills dess I guess. Längre tid på mig att shoppa snygga sommarkläder ;)
Jag har ju hållit på att leta efter olika presentkort som jag vet att jag har under hela lovet. Självklart så hittar man dem på det mest uppenbara stället efter nästan en veckas letande. Så nu har jag nästan 1500 kronor att spendera på kläder, jippi säger jag!! Har ju haft tid till att rensa min garderob rejält på byxor och annat som blivit alldeles för korta i ben och annat jag inte vill ha så behöver en uppgradering av kläder :P

Sen sist har jag mest bara varit hemma och kännt mig halvsjuk men i fredags så såg jag till att först mötas med Amanda och Johanna på en fika i centrum på espresso house vilket var super mys en regnig dag. Sedan på kvällen så åkte jag in till stan med lite andra brudar från klassen i 9an och åt middag och bio. Vi såg the hunger games som var super bra! Rekommenderas starkt till alla att gå och se på den, man ångrar sig inte ;)
Så mitt lov har varit väldigt lugnt och händelselöst, men kan ju vara bra det med ibland :D

PUSS på er alla!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar