måndag 5 december 2011

Inspiration någon???

Känner att jag har noll inspiration just nu. Har verkligen ingenting i min lilla hjärna som känns särskilt intressant att skriva ner och dela med sig av till er läsare.... Vet inte riktigt men känns lite halv tungt nu och jag har börjat tvivla på mitt val av gymnasie och program, usch att allt ska vara så svårt! Men är väl bara härda ut 2 år till, blir säkert bättre när jag har slutat deppa över mitt val xD Men vi får se hur det blir, hoppas att det blir bättre och att det löser sig. Har väl bara varit svårt att anpassa sig till den nya skolan och studietakten för att inte tala om alla nya lärare!!! Men är glad iaf att jag har hittat så många fina och bra vänner i nya skolan förutom de som jag kände innan, men kände bara några få till skillnad från de flesta andra som kommer från Skogås eller Trångsund och gått i samma skolor sedan innan ;P
Kul bara att vi har connectat så bra alla ändå, vet inte vad jag skulle göra utan de i skolan varje dag, antagligen gömma mig under täcket och inte åka dit......

Puss och kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar